Digital Cup

Nagrada za Inovativnu kampanju – Kampanja koja postavlja nove standarde. Ova nagrada slavi upotrebu inovativnih tehnologija ili metodologija. Bilo kroz primjenu umjetne inteligencije, nove kanale komunikacije ili pionirske strategije, ova nagrada pripada kampanji koja uspješno koristi napredne pristupe za isporuku izvanrednih rezultata.

Nagrada za Social Media kampanju – Kampanja koja pokazuje izuzetnu kreativnost i efektivnost na platformama društvenih medija. Ocijenjena na osnovu kreativnosti, angažmana i uticaja, pobjednička kampanja postigla je izuzetan uspjeh u povezivanju s publikom i ostvarivanju strateških ciljeva.

Nagrada za Influencer marketing kampanju – Kampanja koja se ističe u korištenju influensera za doseg i angažovanje publike. Kriteriji uključuju strategiju, autentičnost i sposobnost vođenja smislenih interakcija i rezultata kroz partnerstva s influenserima.

Nagrada za Content marketing kampanju – Kampanja koja se ističe svojom inovativnom i efikasnom upotrebom sadržaja za angažovanje publike. Kroz pripovijedanje, pružanje vrijednih informacija ili zabavu, pobjednička kampanja je pokazala izvrsnost u strategiji sadržaja i izvršenju.

Nagrada za E-Commerce kampanju – Kampanja koja je značajno povećala online prodaju kroz izuzetne marketinške strategije. Uspjeh se mjeri rastom prodaje, angažmanom kupaca i inovativnim pristupima online maloprodaji.

Nagrada za Društveno odgovornu kampanju – Kampanja koja ne postiže samo marketinške ciljeve, nego ima i pozitivan uticaj na društvo. Prepoznaje kampanje koje se bave društvenim pitanjima, promovišu održivost ili doprinose zajednici na značajne načine.

Nagrada za ECO kampanju – Kampanja koja efikasno promoviše ekološku održivost i očuvanje. Časti kreativne i uticajne napore za podizanje svijesti i inspirisanje akcije za ekološke uzroke.

Nagrada za Lansiranje novog proizvoda – Prepoznaje izvanredne marketinške kampanje dizajnirane da lansiraju nove proizvode. Ocijenjena na osnovu kreativnosti, prodora na tržište i izvršenja, pobjednička kampanja uspješno je privukla pažnju publike i značajno uticala na usvajanje proizvoda.

Nagrada za Rebranding kampanju – Kampanja koja je efikasno komunicirala novi identitet, vrijednosti ili pozicioniranje brenda. Kroz strateško i kreativno izvršenje, pobjednička kampanja uspješno je predefinisala i revitalizovala brend u umovima potrošača.

Nagrada za Integrisanu kampanju – Kampanja koja ilustruje moć integrisanih marketinških komunikacija. Koristeći istovremeno više kanala i taktika, pobjednička kampanja demonstrira izvanrednu kreativnost, konzistentnost i efektivnost u ostvarivanju svojih ciljeva.

Prijave

Digital Cup
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Ime i prezime

Žiri

Majda Berislavić

Predsjednica žirija

Amna Džambić

Viamedia

Dimitar Jovevski

Piksel

Igor Radulović

Žiška

Sanela Seferagić Filipić

RED

Vladimir Ristevski

Piksel

Uroš Bogdanović

KrAn studio

Jelena Ćorsović

Kreativa

Nina Stevelić

Kreativa

Vladimir Ristevski

Piksel

domagoj

Domagoj Vidović

Client Partner Lead

Domagoj Vidović je iskusni digitalni profesionalac sa 17 godina iskustva u razvoju digitalnih proizvoda i digitalnog sadržaja u medijskim kućama i agencijama u Hrvatskoj. Istaknuta karijerna iskustva su pozicija direktora digitalnih medija u EPH (danas Hanza Media), Chief Digital Officera na RTL Televiziji, a danas radi kao Client Partner Lead u globalnoj agenciji Aleph.  

Aleksandar-web

Aleksandar Nikolić

Head of Marketing

Aleksandar je diplomirani inženjer organizacionih nauka i diplomirani specijalista IAA studija „Reklama i mediji“ na Fakultetu dramskih umetnosti.

Potekao iz klasičnog advertajzinga, gde je preko 10 godina sticao iskustvo vodeći projekte i osmišljavajući strategije za najveće regionalne, kao i internacionalne brendove, a potom „prešao“ na brend stranu i to jednog brenda koji se zove ni manje ni više nego – Tesla. Sa svakim korakom, u poslednih 5 godina, na više od 30 tržišta, ovaj brend je postao njegov verni saputnik.

Po prirodi je veoma radoznao i znatiželjan i veruje da je moguće pronaći potencijal gotovo u svemu.

Jasmin Alic - za web

Jasmin Alić

Copywriter i strategista

Jasmin Alić je copywriter i strategista za Fortune 500 kompanije, te LinkedIn trener sa publikom od 200,000 pratilaca. Dvije godine zaredom je rangiran i kao broj 1 LinkedIn ekspert na svijetu. Kako kaže, Jasmin “sve što zna dijeli besplatno” na misiji da pomogne što više ljudi da izgrade svoj lični brend i usavrše svoje pisanje online sadržaja.

Stjepan Zelić web

Stjepan Zelić

CEO Hypefy

Stjepan ima diplome iz Matematike i Elektrotehnike, specijalizirajući se za optimizaciju složenih sustava putem umjetne inteligencije, posebno u logističkom usmjeravanju. S tri godine iskustva u influencer marketingu, uspješno je primijenio svoje akademsko znanje na stvarne izazove. Kao direktor tvrtke Hypefy, nadgledao je više od 1.500 pojedinačnih suradnji s influencerima i konstantno nadmašivao industrijske standarde za 3-5 puta. Njegovo vodstvo omogućilo je tvrtki da se proširi u sedam zemalja i prikupi preko 9 milijuna podataka o influencer marketingu, čime se uspostavio kao autoritet u industriji temeljen na podacima.

jan web

Jan Stedul

AI expert

U proteklih šest godina, Jan Stedul je stvorio nišu za sebe kao vodeći stručnjak za korištenje umjetne inteligencije za produbljivanje odnosa između brendova i kupaca. Njegovo bogato iskustvo u ovom ključnom aspektu moderne ekonomije obuhvata dvije decenije i obuhvata različite uloge. Jan je svoju tehnološku ekspertizu usavršio u AI startupu Mindsmiths, gdje radi kao ključni član razvojnog tima, surađujući s nekim od najvećih klijenata u različitim industrijama kao što su zdravstvo, telekomunikacije, bankarstvo i e-trgovina. Njegov doprinos svijetu umjetne inteligencije nadilazi njegov profesionalni rad, svojim volonterskim radom u CroAI-u i donošenjem tečaja Elementi umjetne inteligencije u Hrvatsku, pomažući na taj način educirati hrvatsko društvo o osnovama AI.

Janov jedinstveni pogled na ljudske emocije i odnose sa brendovima oblikovan je njegovom karijerom u medijskoj industriji. Kao uspješan TV producent, Jan je bio kreativna snaga nekih od najpopularnijih TV emisija u Hrvatskoj, privlačeći milijune gledatelja. Integracijom svog medijskog iskustva u svijet tehnologije, Jan se pojavio kao stručnjak koji razumije kako spojiti ljudsku dimenziju s naprednim tehnološkim inovacijama.

Ime prezime pozicija

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.