Influencer Awards

Influencer nagrade ističu najsvjetlije zvijezde digitalnog neba, od mikro-influencera do lidera u nišama poput zdravlja, komedije i mode. Nagrade prepoznaju one koji oblikuju trendove, pokreću promjene i doprinose društvu kroz svoje platforme.

domagoj

Domagoj Vidović

Client Partner Lead

Domagoj Vidović je iskusni digitalni profesionalac sa 17 godina iskustva u razvoju digitalnih proizvoda i digitalnog sadržaja u medijskim kućama i agencijama u Hrvatskoj. Istaknuta karijerna iskustva su pozicija direktora digitalnih medija u EPH (danas Hanza Media), Chief Digital Officera na RTL Televiziji, a danas radi kao Client Partner Lead u globalnoj agenciji Aleph.  

Aleksandar-web

Aleksandar Nikolić

Head of Marketing

Aleksandar je diplomirani inženjer organizacionih nauka i diplomirani specijalista IAA studija „Reklama i mediji“ na Fakultetu dramskih umetnosti.

Potekao iz klasičnog advertajzinga, gde je preko 10 godina sticao iskustvo vodeći projekte i osmišljavajući strategije za najveće regionalne, kao i internacionalne brendove, a potom „prešao“ na brend stranu i to jednog brenda koji se zove ni manje ni više nego – Tesla. Sa svakim korakom, u poslednih 5 godina, na više od 30 tržišta, ovaj brend je postao njegov verni saputnik.

Po prirodi je veoma radoznao i znatiželjan i veruje da je moguće pronaći potencijal gotovo u svemu.

Jasmin Alic - za web

Jasmin Alić

Copywriter i strategista

Jasmin Alić je copywriter i strategista za Fortune 500 kompanije, te LinkedIn trener sa publikom od 200,000 pratilaca. Dvije godine zaredom je rangiran i kao broj 1 LinkedIn ekspert na svijetu. Kako kaže, Jasmin “sve što zna dijeli besplatno” na misiji da pomogne što više ljudi da izgrade svoj lični brend i usavrše svoje pisanje online sadržaja.

Stjepan Zelić web

Stjepan Zelić

CEO Hypefy

Stjepan ima diplome iz Matematike i Elektrotehnike, specijalizirajući se za optimizaciju složenih sustava putem umjetne inteligencije, posebno u logističkom usmjeravanju. S tri godine iskustva u influencer marketingu, uspješno je primijenio svoje akademsko znanje na stvarne izazove. Kao direktor tvrtke Hypefy, nadgledao je više od 1.500 pojedinačnih suradnji s influencerima i konstantno nadmašivao industrijske standarde za 3-5 puta. Njegovo vodstvo omogućilo je tvrtki da se proširi u sedam zemalja i prikupi preko 9 milijuna podataka o influencer marketingu, čime se uspostavio kao autoritet u industriji temeljen na podacima.

jan web

Jan Stedul

AI expert

U proteklih šest godina, Jan Stedul je stvorio nišu za sebe kao vodeći stručnjak za korištenje umjetne inteligencije za produbljivanje odnosa između brendova i kupaca. Njegovo bogato iskustvo u ovom ključnom aspektu moderne ekonomije obuhvata dvije decenije i obuhvata različite uloge. Jan je svoju tehnološku ekspertizu usavršio u AI startupu Mindsmiths, gdje radi kao ključni član razvojnog tima, surađujući s nekim od najvećih klijenata u različitim industrijama kao što su zdravstvo, telekomunikacije, bankarstvo i e-trgovina. Njegov doprinos svijetu umjetne inteligencije nadilazi njegov profesionalni rad, svojim volonterskim radom u CroAI-u i donošenjem tečaja Elementi umjetne inteligencije u Hrvatsku, pomažući na taj način educirati hrvatsko društvo o osnovama AI.

Janov jedinstveni pogled na ljudske emocije i odnose sa brendovima oblikovan je njegovom karijerom u medijskoj industriji. Kao uspješan TV producent, Jan je bio kreativna snaga nekih od najpopularnijih TV emisija u Hrvatskoj, privlačeći milijune gledatelja. Integracijom svog medijskog iskustva u svijet tehnologije, Jan se pojavio kao stručnjak koji razumije kako spojiti ljudsku dimenziju s naprednim tehnološkim inovacijama.

Ime prezime pozicija

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.