Influencer Awards

Influencer nagrade ističu najsvjetlije zvijezde digitalnog neba, od mikro-influencera do lidera u nišama poput zdravlja, komedije i mode. Nagrade prepoznaju one koji oblikuju trendove, pokreću promjene i doprinose društvu kroz svoje platforme.

49614
FASHION AND BEAUTY INFLUENCER

Glasanje je završeno.

19648
LIFESTYLE

Glasanje je završeno.

19144
MOM INFLUENCER

Glasanje je završeno.

29485
FOOD INFLUENCER

Glasanje je završeno.

18239
MICROINFLUENCER

Glasanje je završeno.

23081
TIKTOK

Glasanje je završeno.

62614
INFLUENCER GODINE

Glasanje je završeno.

24632
FITNESS AND HEALTH

Glasanje je završeno.

54064
COMEDY INFLUENCER

Glasanje je završeno.

36258
SOCIALLY RESPONSIBLE INFLUENCER

Glasanje je završeno.

43378
REGIONALNI INFLUENCER GODINE

Glasanje je završeno!

Asim_Aganovic web

Asim Aganović

SEO & CRO specialist

Asim Aganović je inžinjer elektrotehnike s više od deset godina iskustva. Pored programiranja, bavi se kreiranjem, oglašavanjem i prodajom digitalnih proizvoda, a do danas ih je prodao više od dvadeset hiljada. 

U okviru platforme Digital101, svoja znanja i iskustva dijeli pružajući konsultantske usluge kompanijama i poduzetnicima. Fokusiran je na razvoj marketinške strategije, SEO te proučavanje algoritama velikih društvenih mreža o čemu će danas i govoriti.

Screenshot

Amina Efendić

Influencerica

Mlada, kreativna, uporna i ambicionza bosanskoherecgovačka influenserka koja diktira modne trendove i spaja nespojivo

Nemanja Marinkovic s

Nemanja Marinković

Group Trade Marketing Manager L'Oreal

Nakon završenih postdiplomskih studija na Cardiff Metropolitan Univerzitetu, započinje karijeru u Srbiji kao Account Executive u jednoj od vodećih BTL agencija, Kreativa Unlimited.

Kroz rad sa klijentima, pretežno Coca-Cola Company SRB upoznaje se sa najvišim BTL standardima egzekucije, te nakon godinu dana preuzima poziciju Brand Manager u kompaniji Sarantis Group.

Nakon više od 8 godina kontinuiratnog rada i formiranja Sarantis brendova na tržištu BiH i pozicije Head of Marketing BiH, u potrazi za novim izazovima, započinje novi put u L’Oreal Adira Group, kao Trade Marketing Manager od novembra 2023.

Luka jotic

Luka Jotić

Account Manager, Alephu

Luka je Account Manager u Alephu, globalnoj kompaniji koja je službeni partner Tik Toka, Snapchata, X, Microsoft Binga, Amazona, Reddita, Pinteresta te ostalih društvenih platformi.

U Alephu pomažemo klijentima i agencijama osvijestiti potencijal platformi kako bi ostvarili svoje digitalne strategije i unaprijedili svoje rezultate.

Luka je stručnjak za razvoj poslovanja koji je gradio karijeru u firmama orijentiranim na međunarodnu trgovinu te spaja svoje znanje iz klasične trgovine sa digitalnim alatima koje nude najveće društvene mreže.

Luka Bojanče

Luka Bojanović

-

Bojanče je ime koje odjekuje Balkanom! Najpoznatiji TikToker u Crnoj Gori i jedan od Top 5 TikTokera u Srbiji, Luka Bojanović je kreativac i vizionar koji svojom prepoznatljivom prisutnošću na društvenim mrežama i zaraznom energijom osvaja srca publike. Završio je studije psihologije, ali je njegova strast prema stvaranju sadržaja na TikToku učinila da se u potpunosti posveti ovom izazovnom, ali ispunjavajućem putovanju. Kako mu je na tom putovanju, slobodni ste da ga pitate, ukoliko to već sam ne otkrije!

DP WOW Agency

Danijel Petrović

CEO WOW Agency

Najmlađi CEO kreativne agencije sa iskustvom rada za  Swarovski, Lepu Brenu, Novak Đoković Foundation, Omcafe, Gazprom, Voda Voda, ali i preko 50 drugih klijenata gdje se ističe iskustvo u radu sa brojnim regionalnim javnim ličnostima. 

Menadžer i kreativac koji svojom vizijom, stavom i pojavom nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Founder „WOW Agency” i „GO conference”, sin, brat, prijatelj i neko ko je zasigurno predodređen da mijenja sliku Balkana.

DROM_portreti_Ivona crop

Ivona Repše

Senior Content Creator

Ivona Repše is a Senior Content Creator at DROM Agency with over five years of experience in crafting stories for brands on social media and beyond. With a lifelong fascination for the power of digital communication and the social media landscape, Ivona has dedicated herself to creating high-quality content that drives engagement, impacts audiences, and enriches the user experience on social media.

Her approach to content creation is both proactive and deeply insightful. She emphasizes the importance of not only staying relevant by keeping up with emerging trends but also identifying potential viral content before it gains mainstream traction and skillfully weaving it into the brand’s narrative, maximizing its impact. In this way, she says, each piece of content not only reaches but profoundly impacts the audience, transforming a once potential trend into a powerful message and lasting engagement.

Ivona loves a good (creative) challenge and is excited to see what the rapidly evolving world of social media will bring in the future. She believes that brands will definitely have to dig even deeper, push creative boundaries, and also strategically use AI to not only participate in but lead the digital dialogue.

DROM_Julija_Somrak-2 crop

Julija Somrak

Senior Creative Director

Julija Somrak, Senior Creative Director at Drom Agency, has dedicated over a decade to crafting content strategies, creative concepts, and digital presentations for major brands both in her home country and internationally.

Her analytical approach to challenges and vibrant creative spirit significantly contribute to the strategic development of key clients, ensuring content is both recognizable and unique.

Julija thrives on creating creative exceedances that engage users, fulfill brand objectives, and satisfy her own creative ego. She finds digital creative creation particularly challenging, valuing the immediate user feedback that digital environments facilitate. This quick response time, alongside concrete goals, leaves no room for misunderstanding users or trends, pushing her to constantly innovate and adapt.

Undeterred by the future and technological advancement, Julija believes that it is people and their ideas that set new and higher standards, which technology then strives to follow.

Therefore, in her professional life, she harbors no fear of the power of artificial intelligence, considering it merely a topic for coffee-time debate in her personal life, she says.

domagoj

Domagoj Vidović

Client Partner Lead

Domagoj Vidović je iskusni digitalni profesionalac sa 17 godina iskustva u razvoju digitalnih proizvoda i digitalnog sadržaja u medijskim kućama i agencijama u Hrvatskoj. Istaknuta karijerna iskustva su pozicija direktora digitalnih medija u EPH (danas Hanza Media), Chief Digital Officera na RTL Televiziji, a danas radi kao Client Partner Lead u globalnoj agenciji Aleph.  

Aleksandar-web

Aleksandar Nikolić

Head of Marketing

Aleksandar je diplomirani inženjer organizacionih nauka i diplomirani specijalista IAA studija „Reklama i mediji“ na Fakultetu dramskih umetnosti.

Potekao iz klasičnog advertajzinga, gde je preko 10 godina sticao iskustvo vodeći projekte i osmišljavajući strategije za najveće regionalne, kao i internacionalne brendove, a potom „prešao“ na brend stranu i to jednog brenda koji se zove ni manje ni više nego – Tesla. Sa svakim korakom, u poslednih 5 godina, na više od 30 tržišta, ovaj brend je postao njegov verni saputnik.

Po prirodi je veoma radoznao i znatiželjan i veruje da je moguće pronaći potencijal gotovo u svemu.

Jasmin Alic - za web

Jasmin Alić

Copywriter i strategista

Jasmin Alić je copywriter i strategista za Fortune 500 kompanije, te LinkedIn trener sa publikom od 200,000 pratilaca. Dvije godine zaredom je rangiran i kao broj 1 LinkedIn ekspert na svijetu. Kako kaže, Jasmin “sve što zna dijeli besplatno” na misiji da pomogne što više ljudi da izgrade svoj lični brend i usavrše svoje pisanje online sadržaja.

Stjepan Zelić web

Stjepan Zelić

CEO Hypefy

Stjepan ima diplome iz Matematike i Elektrotehnike, specijalizirajući se za optimizaciju složenih sustava putem umjetne inteligencije, posebno u logističkom usmjeravanju. S tri godine iskustva u influencer marketingu, uspješno je primijenio svoje akademsko znanje na stvarne izazove. Kao direktor tvrtke Hypefy, nadgledao je više od 1.500 pojedinačnih suradnji s influencerima i konstantno nadmašivao industrijske standarde za 3-5 puta. Njegovo vodstvo omogućilo je tvrtki da se proširi u sedam zemalja i prikupi preko 9 milijuna podataka o influencer marketingu, čime se uspostavio kao autoritet u industriji temeljen na podacima.

jan web

Jan Stedul

AI expert

U proteklih šest godina, Jan Stedul je stvorio nišu za sebe kao vodeći stručnjak za korištenje umjetne inteligencije za produbljivanje odnosa između brendova i kupaca. Njegovo bogato iskustvo u ovom ključnom aspektu moderne ekonomije obuhvata dvije decenije i obuhvata različite uloge. Jan je svoju tehnološku ekspertizu usavršio u AI startupu Mindsmiths, gdje radi kao ključni član razvojnog tima, surađujući s nekim od najvećih klijenata u različitim industrijama kao što su zdravstvo, telekomunikacije, bankarstvo i e-trgovina. Njegov doprinos svijetu umjetne inteligencije nadilazi njegov profesionalni rad, svojim volonterskim radom u CroAI-u i donošenjem tečaja Elementi umjetne inteligencije u Hrvatsku, pomažući na taj način educirati hrvatsko društvo o osnovama AI.

Janov jedinstveni pogled na ljudske emocije i odnose sa brendovima oblikovan je njegovom karijerom u medijskoj industriji. Kao uspješan TV producent, Jan je bio kreativna snaga nekih od najpopularnijih TV emisija u Hrvatskoj, privlačeći milijune gledatelja. Integracijom svog medijskog iskustva u svijet tehnologije, Jan se pojavio kao stručnjak koji razumije kako spojiti ljudsku dimenziju s naprednim tehnološkim inovacijama.

Ime prezime pozicija

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.